دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

بی خوابی

الآن بیشتر از دو ساله که شبها یه خوابه راحت نرفتم.

کمتر شبی پیش اومده زودتر از ساعت ۲ بخوابم.دیگه از بی خوابی خسته شدم.خدایا ما رو دریاب....

بعضی وقتها احساس میکنم من اونی که باید باشم نیستم.نمیدونم ولی فکر میکنم از خودم خیلی دور شدم.میخوام برم یه جایی که که فقط خودم باشم وخودم.کجا میشه رفت؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحان یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ق.ظ http://narengi.blogsky.com

خوبه دو ساله درگیرشی
ما که یه عمر درگیرشیم چی

اماااااااااااااااااااااااا ماست بخوری بد نیست
یه ذرم به حال وجدانت برس

بعضی بی خوابی ها زیر سر همین وجدانه
دیگه راهی بلد نیستم ............
اصلا یکی نیست بگه کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
شاد باشی
یا حق

امیر جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
دوست عزیز
وبلاگت از قبل بهتر شده
ولی چه فایده به من که سر نمی زنی من فقط میام به وبلاگت
خوشحال میشم بهم سر بزنی

امیر شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
خوبی
منا که یادت میاد؟
من چند وقت بود دنبال این بودم که پولی را که خرج اینترنت میکنم ازش درادم
گشتم تا اینکه یه سایت خوب پیدا کردم
حالا بعد از امتحان این سایت را بهت معرفی میکنم
لینکش تو وبلاگم هست خواستی برو عضو شو
خدا حافظ

امیر دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
منا یادت هست
تو که وبلاگ به این زیبایی داری چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

محسن دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد