دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

الگوریتم پول قرض گرفتن

الگوریتم پول قرض گرفتن:

 

1-ابتدا با لحن عادی احوال پرسی می کنید

2-می گوئید که یه مشکلی براتون پیش اومده که احتیاج به پول دارید

3.بعد دو برابر مبلغی که میخواهید از طرف بگیرید رو بهش میگید

4-حالا دو حالت پیش میآد :

یا میگه دارم که در این صورت...

یا میگه ندارم که در این صورت بهش میگید چقدرشو میتونی برام جور کنی؟

5-بعد با لحن نا امیدانه ای، طوری که دلش براتون بسوزه ،میگید:

حتی نصف اون مقدار هم نمیتونی جور کنی؟

6-بعد اون،ازتون میپرسه :

_کی میخوای؟

و شما هم میگید:

_تو همین چند روزه(امروز،فردا)

7-اگه بهتون نگفت نه،اونوقت میگید:

_پس روش حساب میکنما .....جون!!(در نقطه چین اسم دوستتون آورده میشه)

8-دمه آخر هم قبل از خداحافظی میگید:

راستی این موضوع بین خودمون بمونه.

 

این روش به قول دوستم در 90% موارد جواب میده.

البته این روش برای مکالمات تلفنی تنظیم شده، ولی با یه خورده تغییر در سایر موارد هم میتونه کاربرد داشته باشه...

این روش رو یکی از به ظاهر دوستانم بهم یاد داد تو همین چند روزه.فکر کرده ما.....!!

 

مسافرت

امروز مثل روزهای دیگه اومدم دانشگاه.

اومدم توی سایت تا نمرات ترمم رو ببینم و در همین فاصله یادم اومد که بله ما هم یه وبلاگی داریم که قدیما حرفهای دلمون رو توش مینوشتیم .

برای همین از فرصت استفاده کردم و ته مونده های دلم رو ریختم روی این صفحه،هر چند دیگه کاملا حس نوشتن رو از دست داده بودم.

احساس میکنم به یک مسافرت فوری نیاز دارم تا کمی حالو روزم بهتر بشه.مسافرتی به یه طبیعت ناب که توی گشورمون کم هم نیست.