دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

دو کلام حرف حساب

خرم آن روز کزین منزل ویران برویم(el vino)-شادقلی میرزا

مسافرت

امروز مثل روزهای دیگه اومدم دانشگاه.

اومدم توی سایت تا نمرات ترمم رو ببینم و در همین فاصله یادم اومد که بله ما هم یه وبلاگی داریم که قدیما حرفهای دلمون رو توش مینوشتیم .

برای همین از فرصت استفاده کردم و ته مونده های دلم رو ریختم روی این صفحه،هر چند دیگه کاملا حس نوشتن رو از دست داده بودم.

احساس میکنم به یک مسافرت فوری نیاز دارم تا کمی حالو روزم بهتر بشه.مسافرتی به یه طبیعت ناب که توی گشورمون کم هم نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
forgetful پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ http://forgetful.blogsky.com

آخ امیر این حرف دله منم هست
ای کاش ....

mehran پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://hendone.blogsky.com

aay gofti dash amir
safar...josto jooye khish ast

آرزو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ

امیر جان نبینم حالت گرفتس.بیا تهران منم حوصلم خیلی سر رفته
خیلی غصه نخور زندگی همینه دایی جون.................

مینا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد